Extra dienstverlening voor onze klanten

Administratieve ondersteuning
Naast het overnemen van de gehele administratie, kunnen wij veel meer voor u betekenen. Een greep uit onze extra ondersteuning:

  • Het opstellen en versturen van offertes;
  • Het overnemen van het gehele facturatieproces;
  • Het aanbieden van betaalbestanden (crediteurenadministratie);
  • Debiteurenbeheer;
  • Opstellen van overzichten en rapporten naar wens;
  • Verzorgen van de ledenadministratie;
  • Uiteraard verzorgen wij ook de personeels- en salarisadministratie.

Secretariële ondersteuning
Door uitstekende opleiding, ruime ervaring en deskundigheid leveren we prettige service van hoge kwaliteit. Voor onbepaalde tijd of voor een tijdelijke periode, door vakantie, zwangerschapsverlof of ziekte. Het kan zijn dat je te maken hebt met pieken in het werk of speciale projecten. Wij beloven dat alles perfect geregeld wordt.

>> Agendabeheer, e-mailbeheer, correspondentie, het uitwerken van rapporten, offertes en verslagen. Het opstellen en verzenden van mailings en nieuwsbrieven.

Spreekruimte