Laatste Tweet

Rommelige administratie vaak reden betalingsprobleem

Je administratie niet up to date? Geen helder overzicht? Dat is vaak de oorzaak van betalingsachterstanden. Ook speelt motivatie daarbij een rol. Klinkt dit bekend? Lees dan verder.

Vaak heeft het bijhouden van de administratie geen prioriteit. Het kost veel tijd en er zijn veel andere zaken die de voorkeur geven. Wanneer je administratie een gevolg krijgt; informatie, dan zal de motivatie groter zijn om er mee aan de slag te gaan. Als je met één druk op de knop kan zien wat je inkomsten en uitgaven per periode zijn, dan heb je volledig inzicht en meer vertrouwen.

Betaal facturen gebundeld als ”batch”, zodat je niet alle betaalgegevens handmatig in hoeft te voeren bij telebankieren. Altijd direct inzicht of alle klanten betaald hebben en of jij alle facturen voldaan hebt. Bekijk via een helder overzicht wat je deze maand nog te besteden hebt en waar je geld aan uitgegeven hebt. Efficiënt!

Hulp nodig bij het voeren van je administratie? We staan altijd voor je klaar om je tips en advies te geven. Geen wachttijden, gelijk verder met het voeren van de administratie.

Met een kleine boekhouding ben je niet meer dan een uur per maand bezig met je administratie! Dat is te doen toch? De rest van de tijd kun je besteden aan andere belangrijke zaken.

Neem contact op met telefoonnummer 024-3888995  of stuur een e-mail naar info@prodigid.nl om te zien wat we voor jou kunnen betekenen! Kom langs voor een vrijblijvend gesprek, zodat we, uiteraard kosteloos, kunnen bekijken wat voor jou de ideale manier is om je administratie te voeren.

  • Een leek op het gebied van administratie?

    Bij Prodigid Administratiekantoren kun je altijd rekenen op support!